Kontakta oss

Skicka ett meddelande till oss

Frågor och svar

Kan ni hjälpa oss med skräddarsydda lösningar?

Det mesta är möjligt! Vare sig du har ett jätteevent eller vill skicka personliga hälsningar till var och en av dina kollegor. Kontakta oss på bycloettamalmo@cloetta.se så kan vi tillsammans komma fram till hur vi bäst löser dina önskemål.

Hur lång är leveranstiden?

Normal leveranstid är 3-5 arbetsdagar. Aktuell leveranstid och fraktavgifter anges i kassan vid beställning. Vid telefonbeställning eller e-postbeställning anges aktuell frakt och leveranstid vid beställningstillfället.

Kan ni leverera utomlands?

Nej, i dagsläget levererar vi endast inom Sverige.

Vad innehåller era produkter

Vid frågor kring innehållet i våra produkter, kontakta kundtjänst: https://www.cloetta.se/konsumentservice/

 

Hur stor beställning kan jag göra?

Finns inte en produkt du söker i webshopen?

Kontakta bycloettamalmo@cloetta.se så hjälper vi dig.

Har ni tivoliförpackningar?

Jadå. Med tivoliförpackningar menar vi de stora förpackningar som vanligtvis kan vinnas på nöjesparker. Du hittar dem i webshopen! Är du intresserad som privatperson går de att köpa i någon av våra butiker.

Kan jag returnera produkter?

Vad gör jag om något är fel på produkten som jag har köpt?

Vid eventuella fel på produkter, eller om innehållet i leveransen avviker från beställningen ska det reklameras inom 7 dagar från ankomstdatum. Kontakta Cloetta via bycloettamalmo@cloetta.se. Cloetta står för kostnad för returfrakt efter godkänd reklamation. Fel som inte reklameras inom sex månader från det att produkten levererats kan inte göras gällande.

Välkommen till vår e-handel för företag! Är du här som privatperson, klicka på Privat så kommer du till sidan för våra fysiska godisbutiker.

Privat